Campus Bouwmeestersstraat Campus Kasteelstraat
Algemeen: groenhout@stedelijkonderwijs.be Algemeen: groenhout.pioniersproject@stedelijkonderwijs.be
Directeur: Michiel – michiel.smits@so.antwerpen.be Directeur: Michiel – michiel.smits@so.antwerpen.be
Secretariaatsmedewerker leerlingen en financiën: Anita – anita.devos@so.antwerpen.be Secretariaatsmedewerker leerlingen en financiën: Susan – susan.graham@so.antwerpen.be
Secretariaatsmedewerker personeel – Sonja: sonja.jacobs@so.antwerpen.be

Centrum Leerlingbegeleiding
Tel. CLB: 03 338 44 88

De medewerker van het Centrum voor Leerlingbegeleiding op onze school is Toon Meulemeester - toon.meulemeester@so.antwerpen.be.

Je kan het CLB telefonisch dagelijks bereiken doorlopend van 8u30 tot 16u30.

Bij CLB Ch@t kan je online én anoniem jouw vragen stellen.  De chat is open op maandag, dinsdag en donderdag van 17 tot 21 uur en op woensdag van 14 tot 21 uur. Ook tijdens bijna elke vakanties is CLBCh@t open vanaf 14 uur.

De klastitularissen zijn de eerste leerlingbegeleider van elk kind. Ze zijn aanspreekpunt voor kinderen, collega's en ouders. Ze houden overzicht over leren, welbevinden... In de Bouwmeestersstraat worden ze extra ondersteund door twee leerlingenbegeleiders Anne R. en Emme. In de Kasteelstraat worden ze extra ondersteund door twee leerlingenbegeleiders Anne V. en Stephanie.

1ste

Bouwmeestersstraat

Kasteelstraat

• Sacha en Sofie (titularissen 1A)
  • Joren en Sarah (titularissen 1B)
  • Anne en Jonas (titularissen 1C)

2de

3de

4de

5de

6de

Heeft je kind specifieke onderwijsbehoeften of zorgnoden?
Stedelijk Leersteuncentrum Antwerpen ondersteunt de leerkracht van je kind en onze school om hiermee om te gaan.

Lees meer over Leersteuncentrum Antwerpen